rorosire2017.reismee.nl

Dag 12 – Zon, Zee en Strand

Alweer zaterdag vandaag. Zoals gebruikelijk ben ik vroeg op, de rest van de familie slaapt nog als ik heb gedoucht en onderweg ben naar de luchthaven. We hebben de auto hier niet meer nodig en ik wil voor de drukte aan de andere kan van het eiland bij de luchthaven zijn. Doe ik graag, even mijn eigen ding doen, even alleen op pad. Het verloopt allemaal soepel en een uurtje later zit ik weer in de taxi terug.

Mooi systeem overigens hier, in de aankomsthal is er één balie waar je taxi’s kunt bestellen. Je geeft je bestemming op, er zijn vaste prijzen, je betaald en krijgt een ticket. Vervolgens meld je je bij de eerste taxi in de rij. En die rijdt voor de afgesproken prijs, alleen je kaartje even afgeven. Super, geen gezeik en prima geregeld. Daar kunnen ze op Schiphol nog wat van leren, want wat een bende is het daar.

Bij terugkomst is de familie net wakker en doen we rustig aan. We ontbijten op het gemak, en als iedereen er klaar voor is gaan we naar het strand. Wel, dat is er bijna voor ons alleen. We regelen van bedjes en we genieten van het weer. Het is wat bewolkt, maar evengoed brandt de zon door de wolken. Renée en Sil vermaken zich op het water met de (gehuurde) jetski.

Rond 15:00 uur houden we het voor gezien. Lekker douchen en de airco even volop aan, ben ik toch nog verbrand zo blijkt …

Vanavond genoten van een biertje met Sil als de dames de nachtmarkt afstruinen. Overigens ook weer heerlijk gegeten. Het is een soort eet-schuur, plastic tafeltjes, tl-verlichting, maar allemaal verschillende aanbieders van kleine hapjes. Sateh, Garnalen, Pizza, Kebab, alles in kleine porties die iets van tussen de €1 en €2 doen. Je bestelt bij een kraampje, geeft je tafelnummer door en men komt het niet veel later brengen. We smikkelen en smullen. Dit is genieten met een Grote G.

Reacties

Reacties

Rick

Lekker relaxt daggie. Jij en verbranden ???? Hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!